Ahoj,
sleduji tento server již několik let, ale když jsem chtěl něco psát, byl jsem líný projít registrací.. Mým cílem bylo jenom začít diskusi na toto téma, vím, že je tu je několik pánů z ŘLP a zajímal by mě jejich názor. Pokusil jsem se popsat poskytované služby z pohledu pilota a zajímá mne, jak se to jeví z druhé strany radiové vlny.
Přiznám se, že tu závěrečnou zprávu jsem četl ráno před sepsáním příspěvku a byl to jeden z motivů, proč jsem se pustil do psaní, ale záměrně jsem ji nechtěl zmiňovat. Byla to velká tragedie pro všechny zúčastněné, já se z těchto zpráv snažím vzít něco pro svoje budoucí létání, na to, abych někoho soudil, se necítím. Jednou jsem něco velmi vzdáleně podobného zažil a od té doby nelituji ani koruny, kterou jsem utratil za svoji IR doložku.
Jak velmi správně podotknul kolega Kuma, v Německu to na infu nyní funguje tak, že ti z infa buď dají kód na odpovídač (stejný pro všechny, kteří se na info přihlásí) nebo ti nechají 7000 a pokaždé chtějí ident (i když máš S odpovídač). Upozornění na provoz je včas a ve smyslu jaké letadlo tě křižuje, v jaké vzdálenosti a na jaké výšce.
|
|