FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Praha info Jeden příspěvek | Celý strom
Praha info - nový pohled   24. 9. 2010 / 14:23
orlík
Praktický poučení to je, a nejen máš-li IFR papíry. Jen musí být člověk schopen zaletět ty úzký stoupavý zatáčky čistě jen podle přístrojů. Stres pro člověka, kterej to nezažil je v takové situaci obrovský a svazující. Myslím, že je dobrý domluvit si občas opravdový IFR let v mracích i pro VFR piloty, aby si prakticky zkusili jaký to je, nic nevidět a řídit se jen podle ručiček přístrojů. Přispěje to pak k většímu klidu na palubě. Jen to pak dotyčný nesmí brát, že když si to zkusil, tak to může provozovat.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ