| | MM, OT: Včerejší nouzové přistání Tu-154M na zavřené letiště "Ižma". 10. 9. 2010 / 13:22 | |
| | Má tři 200VAC okruhy (a generátory) + na zemi VSU (APU), připojený na druhou sběrnici. Při letu jsou tyto okruhy propojeny, automatika rozděluje energii dle potřeby. Standardně si práci rozdělují GEN1 a GEN3. GEN2 zůstává v záloze, případně slouží pro anti-ice a samozřejmě může pomáhat GEN1 a GEN3. Při výpadku automatika ihned propojuje, případně lze propojit ručně a to i v případě výpadku konkrétních usměrňovačů a transformátorů na okruzích, také má i invertor pro AC z baterie.
Provozní čerpadla (z nádrže č.1) jsou čtyři, ty plní pro všechny motory. Nemůžu to dohledat, ale jestli si dobře pamatuju, tak minimálně z křídelních nádrží by to mělo chodit do spotřební i samospádem.
Jaký nastal skutečně problém a jestli ho šlo řešit se možná dozvíme, nebo taky ne, protože Rusko a pilot je geroj. Nechme se překvapit!
|
| |
|