No, s velkým letadlem to tak nevypadá, ale ty pohyby (zatáčka, přiblíení na uchu, po rozletu nad plochou přitahnout a ve 150 metrech potlačit do horizontu) určitě pro vlekaře nejsou vůbec nic. Ale pro cestujícího, kterej se právě posral strachy, protoe na stromy kolem travnatýho letitě (který vidí jen bočním okýnkem - neví kam a proč se vlastně dostal! Není čas na přistání a kam to teda padaj? a proč?) koukal NAHORU (!) - tak pro něj to mohlo být (a věřím, e pro některé bylo) zu moc. A věřím, e po tom vyrovnání nakonec někteří z nich klidně mohli vrátit tu blbou bagetu, co před tím zchroustali, zpátky na stoleček před sebou.
Nemám nic proti průletům velkých dopravních letadel - s klapkami i bez nich, na maximálce i minimálce, s osmičkama a zatáčkama na uchu, klidně nad aeroklubovym letitěm - ale linkoví cestující v tu chvíli na palubě nemaj co dělat.
Linka prostě není display. |
|