kalic má pravdu, náčelníku
já to doplním pro úplnost podle řešení ZPZL na MiG-23 - budu některé co psal kalic opakovat, ale se mi nesce dělat rozdílovou metodu , takže se rozblikal v těchto případech:
- požár
- porucha olejového systému
- porucha obou hydraulických systémů
- porucha bustrového hydraulického systému
- porucha hlavního hydrosystému
- porucha dynama
- porucha alternátoru
- pokles tlaku paliva
- křídlo na jiném šípu než 16 stupňů při vysunutém podvozku
Při kritickém úhlu náběhu ne, tuším to bylo ARU, (název bude zas kalic asi vědět líp ), které ti při úhlu náběhu nad 27 stupňů doslova "vyrazilo" knipl z ruky - hydraulický píst sám zasáhl do řízení a razantně potlačil pro snížení úhlu náběhu.
SORCu se říkalo i Ďáblovo nebo čertovo oko - jak se rozblikal, věštil průser většího rozsahu a v tom okamžiku ses dotkl pekla a čert na tebe mrká a čeká tě u dvěří |
|