Jak je uvedeno v popisu, headwind je nastaveny na 7kt. Ten vrtulnik ma opravdu ve dvou bodech 0 ias. Je to uplne realne, protoze autorotovat muzes i pri nulove indikovane rychlosti. Jediny problem je ze ROD je prilis vysoky takze je potreba nad zemi zase nabrat nejakou rychlost aby bylo dost energie na fleru. Takze muzes napr ve 2000ft prejit do autorotace, zbrzdit na nulu a klesat pri 0 kt ias az do cca 600ft AGL (bude potreba vic kolektivu protoze mnozstvi vzduchu ktery rotor v pri tom sestupu dostava by dostalo RPM snadno pres limit), pak potlacit (spolu s kolektivem dolu pro udrzeni otacek), nabrat rychlost a nad zemi zakoncit standartnim zpusobem. Muzes si precist popis k videu a pak se podivat na budiky pri letu (AIS,rotor & eng RPM, ALT). Co se tyce tech pedalu, tak je to jako s kazdym rychlejsim couvanim ve vrtulniku, clovek musi bejt trosku vic ve strehu a rychlejsi s pedalama. |
|