Bojím se, že s těmi džihádisty máš pravdu... 
Jo, to je dost dobře možné, ale fakt mi kazí dojem, kdy koukám na pěkně vymodelované naváděcí světla u RWY a celé je to podkreslené jedním obrovským šedohnědým flekem... 
A co je hlavní, nepodařilo se mi to nastavit, takže buď to vypadalo vyblitě a sekalo se to víc jak FSX na starém kompu, a nebo to vypadalo super vyblitě a vypadalo to jak má stará milovaná FS98, nemáte na to nějaký dobrý návod, co se dá ošulit a co je důležité ?
Já mám výhodu, nebo problém, jak chceš, nikdy jsem se nevzrušoval úpravou terénu do FSky a dost mě štve, že v Xplane si zřejmě máknu, pokud chci mít něco pěkného. Co se té fyziky týče, tak pro mne jako pilota "kliďase", který nezkouší limity letových režimů, není mezi těmi fyzikálními modely žádný velký rozdíl. Nakonec fakt, že nemusím se vůbec nic nového učit a vrtulník mě poslouchá na slovo ukazuje, že ty modely daleko od sebe nebudou - akorát jedno si uvědomuju, v Xplane jsem musel více šlapat, je to citlivější na směrovku... 
Trochu sobecky prohlásím, že podpory dalších systémů jsou mé maličkosti úplně naprd. Maca neznám, ale není potřeba s pro něj koupit pc od jabka ? A Linux, ten nesmí na můj počítač, dokud budu živ... 
A podpora - obdivuji vaši partu modelářů a i zápal všech ostatních, ale v tuto chvíli mi to připomíná pionýrské začátky modelování kolem FS98 (teď mluvím o estetické a přístrojové části, protože letové schopnosti x modelů nedovedu posuzovat), každý zkusí něco na rychlo zbastlit a šup s tím do světa, jsou to takové čudné polotovary (samozřejmě ne všechno, ale neplacené povětšinou ano), nadruhou stranu vytrénovaní borci na FSkových verzích, nejspíše mají těžší modelování, ale už jsou trénovaní a když si vezmeš třeba modely kyrypusta, EEE nebo i dalších, to je prostě bomba... 
Do budoucna je to bezesporu veliký potenciál, ale ten se teprve učí a bojím se, že mu to jde pomalu, už dva roky se ví o konci FS a dosud se neobjevil jediný pořádný bulík/playstation, i když by si ho nejen skalní xplaneisti velmi zasloužili... |
|