s tim nazorem na tu uroven letectvi .. se da, ale i neda souhlasit. porad tu mas dost produktu, ktere (za prislunou cenu) nabizi (kdyz na tom nekdo trva) dostatecnou miru luxusu a pohodli, kvalitativne nesrovnatelnou (mysleno o uroven vyssi ), nez to, co ty tu popisujes jako "luxus" v dobach historickych. a to za cenu, ktera je vicemene srovnatelna s tim, kolik stala tehdy ta "luxusni" ekonomicka letenka takze kdo o ten luxus stoji, muze si ho porad dopravat.
k tem vlakum - s tim se neda souhlasit. degradace v urovni pozemniho cestovani byla zalezitosti nejen nasi, ale celoevropskou. rozhodne se neda rict, ze by doprava na zapad od nas sla od valky smerem nahoru, zatimco u nas dolu. protoze by siutace byla takova, ze u nas bychom v roce 89 jezdili zasmrazenymi "B"cky, zatimco na zapad od nas by jezdili maglevem. a pokud mohu srovnat sve dve "male" tesneporevolucni zkusenosti se svycarskou a nemeckou (ex-zapad) vlakovou dopravu, tak tam prakticky neexistovaly rozdily - mezi nama a jima... i ty vlaky byly zasvineny stejne jako u nas.
vyrazna uroven zvysovani urovne dopravy (jak zeleznicni, tak autobusovy) je zalezitost az relativne nedavna... |
|