nemas tak uplne pravdu. vlaky typu orient epxres, vypravovany dvakrat do roka pro hornich deset tisic, nebudem do tohoto srovnani ani zatahovat.
ano, v dobe vlaku s drevenymi lavicemi byla prvni trida opravdu prvni tridou.. behem povalecneho obdobi ale doslo k celkove unifikaci a degraci techto sluzeb (at uz v prvni, nebo v druhe tride) a jednalo se v podstate jen o prostou dobpravu z bodu a do bodu be. a az v poslednim desetileti, dvou dochazi ke zvysovani urovne tohoto typu dopravy ( u nas obzvlaste viditelne, neb v ex-sssr republikach byl ten upadek zeleznicni dopravy extremni).
luzkove vozy jsou kapitola sama pro sebe... to je porad poneku exkluzivnejsi produkt, a ten nebudeme pro ucely tohoto srovnani take uvazovat. ke srovnani s tim bychom museli pouzit produkt typu lufthansa/private air apod, kde ta kvalita taky roste.
a pak samozrejme nesmime zapomenout na autobusy, kde "zpohodlnovani" dopravy je take zalzitost poslednich dvou dekad. |
|