Ehm... ty lítáš reál? To nevíš, že před vzletem je důležité mít nastavený trim na nějakou vzletovou polohu? Já teda nevím, ale já si s tím vždycky, bez vyjímky vždy hýbnu, ikdyž je to zhruba v poloze, kde by to mohlo být (třeba si tím i ověřím, že u toho kolečka nejsou popraskané lanka apod.).
A jinak pokud bys chtěl vymoženosti, jako řešit trim s automatikou (jako to má třeba B737 apod.), tak tam se dá velmi jednoduše udělat to, že:
na tlačítku ovládání trimu budeš mít připojený obvod, který bude dodávat proud do nějakého motorku, který bude točit tím kolečkem za tebe a na to kolečko zase bude napojený na ten potencák a při zapnutí AP tam bude fungovat krokáč (nebo servo), který ti bude točit podle toho, kam si posune AP vyvážení (to je už ale programování a tvorba HW a tomu já nerozumím )
Pro malé éro na to vyvážení úplně stačí ten potencák s převodem napojený např. na starý joy a kolečko. |
|