Nojo, ale zapomínáš, jak to funguje ve FS, nezkoušels to a vaříš z vody. Je fajn, že toto provedení trimů hodnotíš jako "amatérské" - a jistě tedy všechna další udělátka, která si vyrábíš, jsou (tím pádem) v profesionální kvalitě.
Ale kdybyses kouknul, jak ve FS fungujou trimy, zjistíš že všechny tři (nejen výškovka, i křidélka a směrovka - u některých letadel) fungují vždycky jako "klikací" (je clickspot a/nebo klávesa, kterou se opakovaným ťuknutím přidává - a jiný clickspot / klávesa, kterou se ubírá. Proporcionální ovládání, jako mají plyny, vrtule atd., zde primárně není podporováno - bez složitějších úprav na CHPro/Saiteku trim nenamapuješ na páku, ale na tlačítka jo (nejlíp na kolíbku na beranech ).
No a tak technický řešení kolečka na přídavnym panelu pomocí zde vizualizovaného točítka klikátka je úplně nejjednodušší. A pro mnoho letadel taky nejvěrnější. Copak tebe někdy v kysně zajímá, v jaké poloze je ausgerechnet to kolečko, kterým trimuješ? Nebo v bojasu, dakotě? Nikdy! - vždycky se maximálně musíš kouknout na packu, která je někde vedle a ukazuje nastavení trimu - v lepším případě se stupnicí - nebo aspoň nějakou čárkou, podle které porovnáš, jak nastavit trim na zemi (!) před vzletem. Za letu na to ani nekoukáš a prostě kroutíš tam a zpátky podle potřeby.
Ano, u blatníčka a vivata a podobných pozná člověk nastavení trimu hmatem podle polohy páčky... Ale nemůžeme přece chtít po simu, aby simuloval úplně všechno (ale nepochybuju, že ty na to máš profesionálnější řešení, které i tohle zvládne, takže to, čím se my obyčejní bavíme, ti přece nemusí překážet... ) |
|