Jo ještě dvě připomínky:
ty někdy ve skutečném letadle točíš trim až na doraz - aby jako byl na dorazu a ty profituješ z toho, že po hmatu poznáš, jestli máš kroutit nahoru či dolů? - pokud ano, nesednu k tobě nikdy do letadla, pokud ne, tak ti nemusí vadit, že simulátorový trim se na konci dráhy "protáčí".
A za druhé - nějak jsem nepochopi ty frekvence. Bez výjimky (!) se rádio v kterémkoliv letadle, ve kterém jsem kdy seděl, pamatovalo poslední nastavení - digitální samozřejmě (u mechanických voličů jak jinak...) a nedovedu si představit, že by to vůbec mohlo být jinak. Že u "točítkem" ovládaného voliče frekvenci nezáleží na "vstupní absolutní poloze točítka" v okamžiku zapnutí vysílačky je přece zřejmé - a poroti použití "točítka klikátka" v této funkci jsem neřekl nikdy ani písmeno. |
|