Defaultní cessnička, která to neubrzdí na dráze pro 747... to jsou mi věci 
IMHO je to na 100 % tím, co popisuje Leoš 
Pro úplnost dodám, že ten výběr různých stavů dráhy (default je "clean & dry") se mění podle teploty. Když je vyšší než 0°C, je tam "dump" a "wet", jinak je tam "slushy" a "icy". Pro každý z uvedených "stavů" lze ještě vybrat "uniform" nebo "patchy".
Jinak taky platí, že se nejlépe brzdí na pevné dráze, trochu hůř na trávě a dost blbě mimo letiště. Ovšem defaultní cessnička s brzdama na plnej kotel a za bezvětří stojí na betonu "clean and wet" odhadem po 150m - 200m.
Pokud nevyhovuje defaultní nastavení, lze pro dráhy a pojížděčky upravit parametr "Roughness" ve WorldEditoru. Nikdy jsem s tím neexperimentoval, ale možná by to mohlo mít větší vliv, než si hrát přímo s brzdami daného letadla, tam jsem naopak moc velký účinek nezaznamenal.
Vypadá to, že se nastavení parametru "runway conditions" vztahuje i na plochy mimo letiště, a pak i ten vrtulník jede na "icy" jako na lyžích. |
|