Zkontroluj dvě věci - stav dráhy a směr větru.
Pokud je dráha ICY - přistát na takové dráze je na hranici zázraku, jediné co funguje je reverz, nicméně i odbočení s dobržděním na pojížděčku je problém. Myslím že v reálu by ani na ledě s tím takové problémy nebyly, protože tam to skutečně vypadá, že brzdy prostě vůbec nefungují. Pokud vím, většina letadel má antiskid a tak by aspoň trochu brzdily. A hlavně chladno a sníh neznamená ani náhodou, že na dráze je led. A pokud by tam led byl, tak bude letiště IMHO uzavřeno.
Já to dělám tak, že před přistáním kontroluji stav dráhy, pokud je ICE tak vypínám stahování počasí (jinak ti to v ten nejblbější okamžik může podhodit) a dráhu nastavuji ručně na tu střední hodnotu (SLUSH či tak nějak to je).
Až mně to naštve tak na to udělám nějaký "odklizovač ledu z dráhy.xpl".
Vůbec to počasí by stálo za revizi.
Vítr při přistání je jasný. A dělá hodně.
Pokud máš jistotu, že to dělá i na suché dráze a jen některá letadla, tak můžeš v PlaneMakeru zkusit zvednout odpor kol, Standard --> Landing Gear --> Gear Data, dole jsou hodnoty "gear friction co-efficient".
|
|