Jsem rád, že jsem Tě nezklamal 
No, tak soukromě si řekneme, že to trochu problém je, třeba u záchranářských vrtulníků, které v podstatě mohou přistát kdekoliv, kde k tomu najde pilot odvahu.
Nicméně v reálu platí pravidla, kolik místa potřebuje.
Z mých poznámek:
---
Vrtulník vyžaduje vhodnou plochu na provedení přistání, jedná se o rovný (maximálně 8 stupňů sklon) nebo vyvýšený prostor minimálně dvojnásobku šířky a délky vrtulníku (včetně rotoru), typicky rozměr 20x20 metrů. Místo musí mít dostatečnou únosnost – nesmí zde být měkké podloží jako například bahno, do kterého by vrtulník zapadl. Nesmí se zde nacházet žádné volně pohyblivé předměty, auta, zvířata, lidé, dráty vysokého napětí. Je-li to možné, lze vyznačit místo přistání pěti předměty sestavenými ve vzdálenosti 5m od sebe do tvaru písmene T, které je nasměrováno proti větru. Předměty je třeba zatížit. V noci možno použít svítilny. Vrtulník přistává nalevo od svislé příčky T, tomu je možné přizpůsobit umístění. Nejbližší překážky vyšší než 15m (např stromy) musí být ve vzdálenosti 100m od vytyčeného místa přistání. Pokud je na místě suchý písek či prach, je vhodné jej polít vodou, aby se nezvířil. Ze stejných důvodů je je dobré prašný sníh před přistáním udupat.
---
Takže při dodržení těchto podmínek opět nemusíme crashzony řešit.
Asi tak.
L.
PS: za poznámky, kam lít do počítače vodu aby se v simulátoru nevířil prach, předem děkuji. |
|