Z nakonci uvedene citace a drivejsiho tipu od Artooa predpokladam, ze klicovy atribut u objektu, ktery znemozni proletnuti letadlem, je ATTR_HARD. Cili pokud objekt (dum, strom,...) ma tento atribut, tak se o nej rozflakas, pokud ho nema, tak skrz nej bez problemu proletis.
Jestli to jde nastavit nejak na defaultni objekty (treba lesy), to netusim, ale pokud pouzivas R2_LIBRARY tak by nemel byt problem doplnit do vsech pouzitych OBJ souboru dany atribut a pak to vyzkouset bez zmeny scenerie na existujicich (R2) lesich.
Netusim, co to udela s vykonem, ale obavam se, ze to rozhodne nic pozitivniho nebude.
Jinak tento atribut by podle zde obecne prijimaneho nazoru mel resit pristavani vrtulniku na strese napr nemocnic. To jen pro uplnost.
---
Starting in X-Plane 9, ATTR_hard_deck can be used instead of ATTR_hard. It sets a hard surface, but allows the user to fly under the surface.
---
|
|