FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Delco Carousel (INS) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Delco Carousel (INS)   16. 9. 2004 / 08:40
A.J.Scandall   
Tahle INS, to je věc, která mě svojí realističností úplně dostala. Myslím, že každý, kdo má rád starý šroty, by si ji měl zkusit.
Především mě zaujalo to, že se "rozjíždí" od skutečné polohy, přesně tak, jako v reálu. A navíc každá inerce jinak. Ona totiž drtivá většina ostatních navigačních zařízení ve FS funguje až nepřirozeně přesně, především NDB.

Ovšem díky tomu je její ovládání "vyšší dívčí" a chce trochu fištróna. Nezbyde než tě odkázat ne pečlivé studování dokumentace, hlavně tutorialu.
Můžeš si podle libosti nainstalovat 1, 2 nebo 3 INS. Se třema zkušenosti nemám, ale dokáže si to, stejně jako v reálu, počítat průměrnou hodnotu ze všech tří. Ládovat stačí jednu, ale musíš u všech zmáčknout tlačítko REMOTE.

Autopilot si to řídí skrz mod HDG, a je jedno jak se na konkrétním typu letadla jmenuje. Ale pozor, u dřivějších verzí to fungovalo jenom tam, kde můžeš kursovým červíkem na HSI (resp EHSI nebo ND) točit pomocí vstupu z klávesnice (což nelze třeba u Captainsim 727). Nová INS v 1.2 by to snad měla mít vyřešený. Takže k AP to připneš tak, že dáš HDG a pak na INS NAV MODE selector zapneš spínač od té inerce, kterou chceš použít. Ale bacha, máš-li je rozjeté, tak přepnutí na jinou inerci způsobí, že se letadlo trošku uhne na trať počítanou od té jiné inerce.

Dál je duležité dělat update polohy. Moderní IRS, resp. FMS vezmeme-li to jako celek, si update dělají automaticky. U starých INS si musíš čas od času podle návodu vyhledat DME bokem od trati. Funguje to skvěle.

Jinak fajnšmekrům to opravdu doporučuju, FMS je totiž pro holky. A ke cti tvůrcům musim říct, že i to, jak vede po trati, jak dělá a někdy spíš nedělá nadběhy zatáček, odpovídá realitě víc, než lecjaký komerční FMS.

Jo a ještě jako dodatek - INS nikdy nebyl certifikovaný pro odlety a přílety, jen pro let po trati. Takže i teď, když pořád létá spousta 747-200, DC-10, které třeba ještě nebyly dovybavený FMS, musí jejich posádky DEP a ARR lítat "na klasiku"

A na závěr odkaz na stránky pro milovníky staré britské klasiky http://www.dmflightsim.co.uk/default.htm . Ve VC-10 už je panel se souborem panel.cfg upraveným pro INS, stačí si pouze separátně tu CIVA INS http://www.simufly.com/ins nainstalovat. Akorát bacha, autopiloty fungujou tak jak opravdu fungovat mají, takže žádný nudný a nereálný default
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ