No to není překvapení. Na UXU (i když teď bude mít jinou registraci),když jsem tam byl, montovali motor a za letu stavitelnou vrtuli a z důvodu utajení sundali zevní postřikovací zařízení (tenké trubičky podél odtokovky s několika vrtulkami - přitom ale objemný trup stále v prostoru mezi prutovinou skrývá důmyslné zařízení, kde jsou dva neprůstřelné vaky, jeden na mangan a druhý na bauxit, od motoru vede nenápadný bowden který pohání směšovač ovládaný těmi táhly s modrými rukojeťmi, co jsou v kabině. Zahlédl jsem to rozkrytované a bylo mi to úplně jasné. Chemický speciál je vtlačován do švu mezi horní a dolní poloskořepinou laminátové kapotáže centroplánu, tam má Vivat škvír dost a dost - a těmito štěrbinami dochází k plynulé dopravě speciálu do proudu obtékajícího vzduchu - takže se ani při předletovne nepozná, že je to vlastně LACHS (Low Chemtrails Special).
PS: ten gifík se mi nerozbaluje, ukazuje to "404"... Měl to teda bejt Peugeot, nebo něco jnýho ?? |
|