Jak HDMI 1.4 tak DisplayPort 1.2 obsahují standard pro přenost 3D obrazu.
nVidia pouze využívá díry na trhu, která vznikla tím, že nástup 3D je přeci jen pozvolný, a snaží se co nejrychlejí narvat prachy na nestandardní řešení v podobě znásilnění 100Hz signálu se synchronizací s brýlemi někde úplně stranou.
Laicky řečeno - kdo si pořídí současné řešení od nVidie, tak bude mít 3D o chlup dřív než ostatní, ale až si ho pořídí ostatní, tak on spláče nad výdělkem a bude odkázán pouze na kombinaci komp s nVidia kartou + 100 Hz monitor + nVidia brýle. Zatímco kdo si počká na standardní řešení, tak jen svou kartu připojí k jakémukoliv zařízení co bude umět některý z 3D standardů a nebude se muset starat...
Ostatně nVidia podobnou taktiku nezkouší poprvé, vezměme si jak za každou cenu tlačí PhysiX jako svou slepou větev počítání fyziky, protože na něm chce co nejvíc vydělat, než nastoupí plně DX11 resp. OpenCL. |
|