FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rychlost klesání B73x v reálu a simulovaně v PMDG 736? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Rychlost klesání B73x v reálu a simulovaně v PMDG 736?   11. 9. 2004 / 09:55
A.J.Scandall   
No, Luďku, ti budu trochu oponovat. Když dáš v hladině LVL CHG, nebo to necháš na VNAV, tak to opravdu začne padat jako pytel h...en, a podélný sklon je třeba až pět stupnů pod horizontem. A to lidem opravdu není moc příjemný. Lufthansa dokonce kdysi dělala výzkum, že při klesání přes 2000fpm se lidi bojí. Proto se při klesání ve VNAV opravdu většinou použije funkce CAPTURE, v nových verzích FMC je to DES NOW, kdy to klesá 1000fpm do zachycení "glajdu". Prý to je lepší i pro motory, nemají takový tepelný šok, ale to nedovedu posoudit. Já osobně preferuju způsob, kdy se klesá 1800-2000fpm, pitch je zhruba nula, a až v nižších hladinách dám LVL CHG, zpravidla tehdy, když plyny dojedou na volnoběh. Jinak ale u klesání je nejvíc vidět rukopis jednotlivých letců, takže nelze říct, že tohle a támhleto je jediný správný způsob. Někdo argumentuje, že padat jak pytel sr...ček je ekonomičtější, no, ale ušetří se tak 100kg, ale co hůř, člověk pak nemá moc rezervu, když ho zkrátěj, a dělá si možná trochu zbytečně štréz.
To se týká i dopředné rychlosti, někdo to mastí přes třista, někdo 280, někdo tak nejak mezi k...zy. Všeobecně ale opravdu platí, že opouštění hladiny to chce dělat "gently"
 5x  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ