Tak minimálně je rozdíl XPL vs. MSFS v tom, že když jako vývojář se snažím nějaký letový model naklikat, tak v XPL zadávám plno parametrů, které jdou vykoukat z reálu, zadávám je v editoru, kde je všechno v rámci možností popsané a začínám od nuly. V MSFS žádný editor není, dokumentace taky nic moc, hodnoty co si pamatuju byly spíš nějaké koeficienty vycucané z prstu a defakto vždy jde jen o úpravu existujícího letového modelu podobného éra, které se těma konstantama snažím dostat tam, aby se to aspoň trošku blížilo reálu. Z XPL je zatím zkušenost, že pokud zadám víceméně tupě reálné hodnoty opsané z příruček, monografií atd. do Plane Makeru, tak vznikne něco co letí, a +/- odpovídá realitě a když né uplně realitě, tak aspoň nějaké představě simptáka jak by letadlo takové kategorie létat mohlo. Taky je fajn že když člověk v zadávání udělá botu, tak to většinou opravdu neletí |
|