Když do toho taháš tu strašnou debatu o Baronu, nedá mi to abych se nechopil příležitosti k další agitaci 
Ta debata byla o 2200 ot. vs 2140 ot. vyuzitelnych pri motorovce. V X-Plane se da využít těch 2140, coz odpovida na 97% skutecnosti. Takže představa že klikneš letadlo a ono lítá na 97% jako skutečné není špatná ne?
No a moje osobní zkušenost s pajdou byla taková, že jsem jí kliknul a ještě bez motoru hodil z výšky do virtuální vzdušniny. Skončil jsem v ploché vývrtce která nešla vybrat.
Ok. Posunul jsem polohu těžiště tam kde by mělo být a hodil znova. A padla mi čelist, protože citlivost křidýlek a výškovy a reakce stroje na řízení byly velmi blízko skutečnosti. Pravda, pádovka byla o 20 km/h jinde, ale l9talo to úžasně. Poté co jsem to opatřil motorem a zjistil že je možné uspokojivě pořešit i simulaci vrtule V-503 pomoc9 pluginu, mě to donutilo vzít to vážně, upravovat profily abych dostal pádovku kam potřebuju a učit se modelovat v Blenderu. A to je u lenocha jako jsem já co říct.
Víťa |
|