FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 9. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
B747 PMDG Inerce Jeden příspěvek | Celý strom
B747 PMDG Inerce   9. 12. 2009 / 14:23
miua
IRS (resp. IRU) je tedy jednotka, která na základě zadání údaje o počáteční poloze, údajů z gyroskopů, akcelerometrů ve všech osách a času dokáže (mimo jiné – náklon, podélný sklon, zrychlení …) určit polohu letadla v každém okamžiku letu ( myšleno polohu vůči místu, ve kterém byla provedena inicializace, tedy „ALLIGN“) - nezávisle na vnějších údajích.

Otázka č.1) Údaje z akcelerometrů i gyroskopu (o času nepochybuji) jsou tak přesné, že
že dají použít pro určení polohy po celou dobu letu ( třeba 12ti hodinového ) bez zpětné vazby ( nemyslím tím matematické algoritmy pro korekci chyb ) z vnějších zdrojů ( údaje z GPS, DME,rychloměru, výškoměru….)?

Otázka č.2) Na základě čeho provádí IRU korekce vlivu větru (bez vnějších vstupů přece
nemůže sama o sobě vítr zjistit)?

Otázka č.3) Vyplývá z otázky 1 a 2 – nějak mě pořád vychází, že zas tak úplně nezávislá na vnějších vstupech není – tedy jaké vnější vstupy požívá IRU?
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ