Z předpisu L 14 (doufám, že to je aktuální, nehledal jsem to znova):
Změna podélného sklonu by neměla na RWY přestoupit 1,5 % u kódového číslo 3 nebo 4 a 2 % u kódového čísla 1 nebo 2. Tato změna sklonu by měla být provedena zakružovacím obloukem, u něhož stupeň změny nepřekročí:
0,1 % (minimální poloměr oblouku 30 000 m) kde je kódové číslo 4,
0,2% (minimální poloměr oblouku 15 000 m) kde je kódové číslo 3,
0,4% (minimální poloměr oblouku 7 500 m) kde je kódové číslo 1 nebo 2.
Pokud již není možné vyloučit změny sklonů RWY, měla by být zajištěna viditelnost z bodu vysokého:
3 m pro kódové písmeno C, D nebo E,
2 m pro kódové písmeno B a
1,5 m pro kódové písmeno A
na všechny stejně vysoké body nad RWY do vzdálenosti minimálně poloviny délky RWY.
Zvlnění nebo změny podélných sklonů blízko sebe by měly být vyloučeny, Vzdálenost mezi vrcholy tečen dvou následujících zakružovacích oblouků nemá být menší než nižší z těchto hodnot:
- součet absolutních hodnot rozdílů příslušných sklonů násobený 30 000 m pro kódové číslo 4, 15 000 m pro kódové číslo 3 a 5 000 m pro kódové číslo 1 nebo 2. ,
- 45 m.
Poznámka: Kódová čísla RWY jsou podle délky dráhy:
1: do 800m
2: 800 - 1200 m
3: 1200 - 1800 m
4: Nad 1800 m
Stačí?
|
|