| | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 21:03 | |
| | Zdravim.Nedávno jsem se pustil do svého prvního projektu a za oběť sem si vybral HZS Košutku.Ale mam menší problém.Nevíte jak udělat plot okolo budovy a jak udělat pouliční lampu s osvětlením?Díky. |
| |
|
| | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 21:43 | |
| | Dobrá práce! Fandim ti! Hasičárnu mam "za barákem" tak se těšim |
| |
|
| | | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 21:59 | |
| | | |
|
| | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 22:31 | |
| | Plot se dá udělat naprosto jednoduše tak, že uděláš dvě ploché stěny (buď plane a to naklonuješ a dáš z druhé strany nebo uděláš Box a odstraníš přebytečné stěny) co nejblíž u sebe (jdou přiblížit pomocí nástroje na zmenšování - už zas nevím jak se to jmenuje ) a na to uděláš texturu plotu s Alfa kanálem. Doporučuju (pro FS9) mít tu texturu pro FSku ve formátu DXT1, jinak ti to bude dělat takové fuj efekty
Plot udělej jako samostatné BGL a pak od toho jde nějakým způsobem odstranit stín. Už si ten postup nepamatuju, někdo možná poradí. A je to hotovo
Jinak stromky jdou udělat úplně stejně, jen, jak jsem zjistil, to asi dělá hodně náročnou scenérku kvůli velkému množství objektů. |
| |
|
| | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 22:34 | |
| | Super už se těšim! Ten heliport u FN je už dost olítanej. |
| |
|
| | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 23:48 | |
| | inspirace v reálném životě http://www.youtube.com/watch?v=2OCSQAjwiDA točil Karlos .... Jinak myslim že všici Plzeňští Piloti a věžník na LKLN ti moc rádi poděkují ... jinak zatim to vypadá dobřě .. já se taky pokoušel o G-max ale moc dobře to nedopadlo .-) |
| |
|
| | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 5. 11. 2009 / 15:33 | |
| | Moc pěkné Držím palce ke zdárnému dokončení |
| |
|
| | | | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 5. 11. 2009 / 16:17 | |
| | Díky za rady.Tak doufám že se povede. |
| |
|
|