| | GMAX HZS Košutka-stromy,plot. 4. 11. 2009 / 22:31 | |
| | Plot se dá udělat naprosto jednoduše tak, že uděláš dvě ploché stěny (buď plane a to naklonuješ a dáš z druhé strany nebo uděláš Box a odstraníš přebytečné stěny) co nejblíž u sebe (jdou přiblížit pomocí nástroje na zmenšování - už zas nevím jak se to jmenuje ) a na to uděláš texturu plotu s Alfa kanálem. Doporučuju (pro FS9) mít tu texturu pro FSku ve formátu DXT1, jinak ti to bude dělat takové fuj efekty
Plot udělej jako samostatné BGL a pak od toho jde nějakým způsobem odstranit stín. Už si ten postup nepamatuju, někdo možná poradí. A je to hotovo
Jinak stromky jdou udělat úplně stejně, jen, jak jsem zjistil, to asi dělá hodně náročnou scenérku kvůli velkému množství objektů. |
| |
|