FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OPET TI PISALCI Jeden příspěvek | Celý strom
Vyrizeni FPL   7. 10. 2009 / 13:00
kuma   
Zčásti máš pravdu - má informace byla nepřesná.

AIP (v části ENR 1.10.1) pro lety VFR neuvádí žádnou dobu pro podání před startem (!)

a naopak prom lety IFR a kombinované VFR/IFR uvádí:

1.10.2.1.2 Čas předložení letového plánu
1.10.2.1.2.1Letový plán předkládaný na let IFR nebo na letv kombinovaný musí být předložen nejpozději v čase EOBT minus 3 hodiny. Při předložení později než v tomto čase se předkladatel vystavuje nebezpečí většího zdržení, než v případě včasného předložení.

Z čehož chápu, že pokud podáš plán v kratším intervalu, než chceš startovat, tak se může stát, že ti plán neaktivují (dřív, než je zaručeno, že to všichni ATC po cestě dostali).

Samozřejmě platí, že pokud startuješ z neřízeného letiště, musíš plán "aktivovat" - telefonicky či rádiem - no a pokud ti ho (zatím) neaktivují - tak prostě plá nemáš - a pokud je pro tvůj let plán vyžadován, máš smůlu.

Podobný moment je s tím nahazováním - zapneš rádio a řekneš "XY žádnám povolení spouštět" - a AC ti řekne - "kdo? proč? - nemám tu letový plán" - a ty řekneš - no já ho podával ve 45. minutě" a AC řekne - stand by".... a pokud je to moc brzo, prostě počkáš, až tě povolej.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ