FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Fsds v. Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Fsds v. Gmax   4. 6. 2002 / 20:45
Milan Lisner   
Gmax ma jednu vyhodu v tom, ze je to vlastne 3D Studio MAX ( trochu orezane ), a jdou v nem velmi snadno delat u slozite veci, o kterych si ve FSDS muzem nechat jen zdat. Ale je fakt, ze zas trva dyl, nez se s nim clovek sprateli ( zvlast, kdyz je zacatecnik )

Kdyz uz mas model ve FSDS, pak ho muzes do Gmaxu nacist, znovu otexturovat a zanimovat. I slozitejsi animace tam jdou delat docela dobre a jdou animovat takove veci, co FSDS nepodporovalo ( tocici kola, perovani podvozku, otviraci kabina, animovane ovladaci prvky v kokpitu, hak, skladaci kridla )
da se v nem i rozdelit letadlo na hlavni dily, ktery se pak pri havarii odlomi ( v CFS2 je to jeste markantnejsi )

Da se v nem taky udelat leskly povrch letadla, tak, jak to maji letadla ve FS2002.

Jeste nez naimportujes DXF do GMAXu ( pouzij Gmax 1.1 - ta verze uz obsahuje defaultne DXF/3DS import ), je potreba mit nastaveno desetinny oddelovac ve Windows na tecku ( a ne na carku ), pak v Gmaxu nastav jako jednotky metry a pak muzes inportovat DXF a melo by to dopadnout dobre.

Po importu je vetsinou potreba projit jednotlive party a opravi stinovani , pripadne obratit spravne normaly.
Pak uz muzes zacit texturovat a animovat.


Milan
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ