Gmax ma jednu vyhodu v tom, ze je to vlastne 3D Studio MAX ( trochu orezane ), a jdou v nem velmi snadno delat u slozite veci, o kterych si ve FSDS muzem nechat jen zdat. Ale je fakt, ze zas trva dyl, nez se s nim clovek sprateli ( zvlast, kdyz je zacatecnik )
Kdyz uz mas model ve FSDS, pak ho muzes do Gmaxu nacist, znovu otexturovat a zanimovat. I slozitejsi animace tam jdou delat docela dobre a jdou animovat takove veci, co FSDS nepodporovalo ( tocici kola, perovani podvozku, otviraci kabina, animovane ovladaci prvky v kokpitu, hak, skladaci kridla )
da se v nem i rozdelit letadlo na hlavni dily, ktery se pak pri havarii odlomi ( v CFS2 je to jeste markantnejsi )
Da se v nem taky udelat leskly povrch letadla, tak, jak to maji letadla ve FS2002.
Jeste nez naimportujes DXF do GMAXu ( pouzij Gmax 1.1 - ta verze uz obsahuje defaultne DXF/3DS import ), je potreba mit nastaveno desetinny oddelovac ve Windows na tecku ( a ne na carku ), pak v Gmaxu nastav jako jednotky metry a pak muzes inportovat DXF a melo by to dopadnout dobre.
Po importu je vetsinou potreba projit jednotlive party a opravi stinovani , pripadne obratit spravne normaly.
Pak uz muzes zacit texturovat a animovat.
Milan |
|