Vsak ty pomocniky jsem taky nezpochybnoval, jen to spojeni. Nevim jak to ted na letisti chodi, naposledy jsem letel pred rokem a pul, na litani ted neni cas. Ale co pamatuju z doby, kdy jsem byl jeste aktivni, tak se radio pouzivalo jen na bezne informovani mezi startem a navijakem a normalne se placackovalo s plnym obsazenim. Navijak se dvema lidma jsem nezazil nikdy, jen o tom parkrat slysel povidacku bylo nebylo, takovou tu klasickou letistni latinu.
A co tyce tech ruznych zkusenosti stylu "cely den behas okolo ostatnich a nakonec si das dva navijaky, to je radsi lepsi aerovlekova osnova" - kdyz jsem zacal vycvik, mel jsem behem tydne a pul soustredeni asi 90 skoku (v podstate komplet IU/4-6) a byl jsem pak rad, ze se pokazilo trochu pocasi, protoze uz jsem mel litani plny zuby Takze kdyz se lidi domluvi a je pocasi, tak se tech 10 startu denne (maximum pro zaka) da v klidu udelat. A predesilam, ze jsme tam v te dobe litali soubezne tri zaci. |
|