To mas tazke ....
Ja mam papiry na ULLa uz 10 rokov a nalietane mam malo, dokonca som svoj UL uz predal
Obcas lietam s kamosom na niecom vacsom ale v podstate je to bida...
Ja to vidim to takto :
ak sa chce venovat niecomu naplno tak to zabere strasne vela casu, a ak mas vela povinnosti suvisiacich s tvojim primarnym povolanim, tak vznikne provblem...
Realne lietanie neni vynimkou - dokonca by som povedal ze v tomto ohlade este vycnieva nad ostatne obory ludskej cinnosti-v tom zmysle, ze podla mna by sa malo lietanie provozovat vyhradne ako full time job,take obcasne poletovanie pre radost je sice mozne a krasne a fajn ale rïziko ze si (v lepsom pripade) rozbijes cumak je podstatne vyssie.
Toto pisem ako pilot, ktory sice nenalietal vela (max par stoviek hodin), ale ktory podla vyjadrenia ovela ovela skusenejich pilotov a profesionalov s ktorymi letel, ovlada lietanie velmi slusne a ma na lietanie vyslovene "talent". /trochu sebachvaly neuskodi /
Talent totiz podla mna nestaci.Zazil som v lietadle chvile kedy som vedel, ze som sa vzdialene priblizil ku krizovke a stalo sa to iba a vylucne kvoli tomu, ze som nebol rozlietany.Keby som mal nalietane podstatne viac a v lietadle sa citil isty, tak by nikdy k tomu nedoslo.Samozrejme potom mozeme diskutovat o tom, ze po nejakych rizikovych 150 hodinach sa clovek "otrka". mysli si ze uz je frajer a zacne robit p*coviny,cim vyrzane zvysi riziko nehody, ale to si myslim neni pripad rozumneho cloveka, ktory ma stale urcitu mieru zdravej pokory.
|
|