Rádo se stalo - k těm opravám 9.31:
- tlačítka DOOR, REMOTE, indikátor BRAKE, ty jsou ale dány potřebou simulace
To je jasný, tam nebylo co opravovat.
– ukazatel napětí ukazuje 24V, letadlo má 12V okruh
Opravil, ale tuším že následně odstranil, viz ammeter.
– nefunguje (nepohybuje se) nastřikovací pumpa
Opravil.
– v letadle s alternátorem bývá ammeter a kontrola dobíjení je také součástí checklistů
Tuším vyhodil voltmetr a dal tam ammeter, nejsem si ale teď jistý.
– v noci nesvítí TAXI a LANDING LIGHTS na zem takže není nic vidět (dá se upravit)
Stačí nastavit na tlačítka joysticku naklánění světel. Ono to je tak, že to světlo svítí, jenže v ose letadla, takže když sedíš na zemi, tak svítí nahoru a ne před tebe na zem. To je dobře při přistání, ale ne při vzletu. Čili se musí ty světla naklánět. Jak je to v reálu netuším, ono asi hodně Piperů je ani nemá, přece jenom přistávat někde na břehu řeky a spoléhat na přistávací světlomet není úplně ono.
– brzdy mi přijdou málo nastavené, při motorové zkoušce letadlo pojíždí a to dost rychle.
To je pravda, ale pokud zadek přišpendlíš kniplem k zemi tak tu zkoušku uděláš.
– reálné letadlo nemá výhřev pitot trubice a tím pádem ani PITOT HEAT přepínač
Tady jsem se dozvěděl od autora, že uživatelé XPL jsou zvyklí, že každé letadlo má výhřev pitot trubice, tak aby nebyli zmatení tak ho tam raději dal taky. No comment.
Dvě chyby bohužel taky přibyly a jdou obě na účet XPL 9.31 a ne modelu:
- přípusť motoru nereaguje lineárně, o tom by více napsal Víťa.
- kompas přeskakuje z 330 na 030, nezobrazí sever (tady si taky nejsem 100% jistý, určitě to dělá jejich DHC2, u Piperu to dělá tak na 90% - některá letadla to ani pod 9.31 nedělají, třeba Tecnam P92JS od dmax.it )
|
|