Ale jo .. PMDG jde s klidem hrat i na 512 MB RAM ... jedine co je pak trosku "nasravaci" je, ze kdyz preipinas pohledy na letadlo, tak to trosku hrabe (ale, zas tak casto neprepinam ...jak ten bulik vypada z venci uz vim, tak nemam duvod nejak casto prepinat na externi model)....
Navic FSku mam momentalne na W2000 Server, kde si 200 MB RAM zabira system pro sebe, takze ty pameti je o dost mene. Litam vesmes na fulldetaily a slape to v pohode.
Pamet sice svou roli hraje, ale jeste vetsi roli hraje system, na jakem litas a kolik mas ruznych scenerii v FSce.... Pro priklad ti muzu dat toto:
Puvodne jsem mel system Windows XP, ktery po rpusteni zabiral radove 90 MB pameti. Mel jsem FSku a v ni obrovskou spoustu ruznych scenerii ... Dusledkem tohoto bylo, ze letani bylo ponekud trhane, FPS i na hladine nedosahovaly urovne nad 10-12 Mhz.
Po "downgradu" na Winows 2000 Server, ktery zabira vyrazne vic pameti a cerstve instalaci FSky (a nainstalovanim pouze vybranych scenerii kde opravdu letam) mam v PMDG na zemi kolem 12 - 15 snimku (drive kolem 5ti) a za letu mam s prehledem kolem 20 - 30 snimku za sekundu, byt pameti je takrka polovina.
Takze u kazdeho jednotliveho uzivatele jsou tyto hodnoty ruzne odlisne, a u nekoho muze slapat PMDG v pohode i na min nez 512 RAM, u nekoho muze spatne slapat i na 1 GB RAM.
PS: 64 MB RAM na videokarte je docela malo.... |
|