FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Amater - priblizeni a pristani Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Amater - priblizeni a pristani   20. 7. 2004 / 12:06
A.J.Scandall   
S tím nastavením CRS nemáš až tak úplně pravdu, je-li tvůj TRK o víc jak 90stupňů odchýlenej od CRS, tak se ti nezobrazí indikace GS. Je to asi ochrana proti falešným indikacím. A protože jsi šťoura (v dobrym smyslu, uvádím zdroj: Operationals Manual, Vol.2, str. 10.30.6, odst.9. Originál zní "Pointer not displayed when GS unusable or when track and front course on MCP differ by more than 90°(back course)."

Byl kdysi i případ, že to jedna posádka kvůli změně dráhy z 24 na 06 na poslední chvíli v praxi vyzkoušela...

Zrada v použití LNAV pro nalítnutí LOC je tehdy, je-li poloha "shiftnutá", posunutá. Jinak to ale jde a dokonce se v LNAV dá velice přesně zalétnout NON-PRECISION přiblížení (NDB, VOR). Ale pro eliminování problémů se i při nalétnutí LOC vlastní navigací dává v poslední chvíli HDG SEL.

Jinak je úplná pravda v tom, že létat se ILS ručně i s velkou mašinou dá a dokonce některé firmy (žel ČSA ještě ne) vyžadují, aby posádky několikrát do měsíce ručně, bez FD ILS letěli. Ono se to jednoho krásnýho (či spíš hnusnýho) dne může hodit...
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ