Jako zacatecnik se pokusim o pristani na LKPR.
Provedu priblizeni pomoci VOR a ILS , cim se dostnu skoro k draze. Nenaletravam podle map, ale jednoduse uz asi od Benatek a az se zaktivuje DMR, jsem skoro v ose (asi 2^ ( stupne) vlevo od VOR a tim kompenzuju nutnou amaterskou zatacku k RNW. Az to skoro srovnam a uvidim svetla, letim dle visual. Mam problem to udrzet podle ILS a autopilota nechci.
Zatim me nejde o realicnost, ale jen to rucne udrzet a pristat kde chci a ne kam to spadne.
*** Podle ILS
Vzdy osu preletnu a nez to srovnam zpet, tak zasepreletnu obracene atak dal, az jsem na prahu a mirne vedle. Tak jsem zatim ILS zavrhnul a zkusim podle
*** Visualne:
Ale pokud mam 2D panel, tak nevidim na drahu, ale trochu nahoru. Rychlost uz mam kolem 180, ale nos tak 10^ nahoru a pomalu klesam. Pak ale zjistim, ze jsem dost mimo (nezvladam sledovat vse a jeste se drzet ILS, kterou jsem pro konecne priblizeni zavrhnul).
Pokud vypnu kokpit a necham jen budiky, stejne pres horizont a altmert nevidim drahu.
Pokud vypnu pristroje, tak neudrzim rychlost a spadnu. Podle Shift-Z se to udrzuje dost blbe.
Muzete nejak poradit. Ucim se n a B737, nejak se me ovlada lip nez cesna. Hlavne jsem k nemu nasel plno infa a vim co je co, kde se co steluje (Radio apod). A h;avne se me pri priblizovani zamlouvalo nadefinovat si majaky a pak je jen prepinat.
Muzete poradit, jak na to ??? Mam radsi prejit zpet na Cesnu ??? Nebo se musim naucit nejak odhadovat rychlost a nastavit u klapek 35^ rychlost a doufat, ze se udri kolem 180KTS a nespadne to a jet bez panelu ??? Jedu se svym HW jwn asi na 1,04FPS a blbe se udrzuje horizont.
Dik Jivo
|
|