| | | letadla 7. 6. 2009 / 19:43 | |
| | ok takže podřeboval bych vědet jesli se dá stahnout l159 alca do fs 2002 ? a muj bratr se ptá jesli se dá se dopravním letadlem a stíháčkou zatáčet a couvat cus |
| |
|
| | | letadla 7. 6. 2009 / 19:44 | |
| | | |
|
| | | letadla 7. 6. 2009 / 19:46 | |
| | | |
|
| | | letadla 7. 6. 2009 / 19:46 | |
| | | |
|
| | | letadla 7. 6. 2009 / 19:48 | |
| | | |
|
| | | | letadla 7. 6. 2009 / 19:49 | |
| | | |
|
| | | letadla 7. 6. 2009 / 20:10 | |
| | Jistě, obojím se dá couvat. A L-159 pro FS2002 není. |
| |
|
| | | | letadla 7. 6. 2009 / 20:14 | |
| | Nicméně... líp to lítá dopředu, než na zpátečku... |
| |
|
| | | | | letadla 7. 6. 2009 / 20:16 | |
| | Právě tenhle tejden couval jeden Airbus a neosvědčilo se to. |
| |
|
| | | | | | letadla 7. 6. 2009 / 21:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | letadla 7. 6. 2009 / 21:28 | |
| | To je oč tu běží, zřejmě nacouval do louže. |
| |
|
| | | | | | | | letadla 7. 6. 2009 / 22:03 | |
| | To víš, krize... Nechtějí utrácet za palivo potřebné k otočení letadla, tak to při zpáteční cestě chtějí celé odcouvat. |
| |
|
| | | letadla 7. 6. 2009 / 23:54 | |
| | Takže k L-159 odpověď padla, s couváním je to složitější.
1) nepíšeš jestli ve skutečném letadle, nebo ve FS. Skutečná letadla občas couvají - někdy jen pár metrů, ale je to celkem běžná praxe, pokud mají vycouvat do nějaké pozice, odkud se mohou otočit a letět. V reálu se k tomu používá např. reverzní tah vrtule. Jak už někdo psal v jednom z předchozích stromů, na většině letišť to ale nemají rádi - a proto couvání obstarávají speciální nízkoprofilové traktory (nadzdvihnou éro za přední nohu a dostrkají, kam je potřeba). Říká se tomu pushback.
Stíhačky až na výjimky necouvají, nemají žádnou reverzaci tahu, po přistání brzdí obvykle padákem. Světlou výjimkou je Saab Viggen, který couval docela běžně - a daleko. Nebyl pro něj problém po přistání na silnici (místo runwaye) docouvat ke křižovatce, tam se jako auto otočil čumákem zpět - a zase odstartoval (viděl jsem video - ta silnice byla v lese!)
2) v simulátoru to je vždycky jaksi "jako". Něco tam jde a něco nejde. U některých letadel, u kterých lze reverzovat turbovrtulové motory, se prakticky couvat dá. Ale žádná velká radost...
3) pokud jde o tvé dotazy - je dobré, že pokud se ptáš na to samé - měl bys psát do jednoho a stejného stromu - a ne pořád zakládat nové a nové. To tady docela žere místo a zhoršuje přehlednost - a mohlo by se stát, že tvůj dotaz některý z administrátorů smázne dřív, než se dozvíš odpověď. Šetřit vlákny a nezakládat zbytečně nová tu patří ke stavovské cti a kdo to poručuje, do toho se kope (a když přijde na nějaké setkání, tak asi nejen virtuálně ). |
| |
|
| | | | letadla 8. 6. 2009 / 00:33 | |
| | | |
|
| | | | letadla 8. 6. 2009 / 09:24 | |
| | k těm letištím v lese.. to je ve švédsku celkem běžný. jen kolem Såtenas jich je asi 5. normálně jedeš po silnici, pak se přidaj jakoby odstavný pruhy, aby to bylo šírší, takhle je to 600 metrů a pak zase pokračuje normálně silnice. na konci takovýho úseku je odbočka, která vypadá jako polní cesta a vždy vlevo a vpravo na střídačku jsou betonový plácky pro jednotlivý letadla. za nima je ještě jedna cesta, to je pro obsluhu. mrzí mě, že jsem si to nevyfotil, ale tak to je asi každýmu jasný, jak to vypadá |
| |
|
| | | | | letadla 8. 6. 2009 / 09:48 | |
| | | |
|
| | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 10:33 | |
| | jenže tohle je něco uplně jinýho. je to asi třikrát tak široký, a čtyřikrát tak dlouhý a nikde žádnej les |
| |
|
| | | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 10:46 | |
| | detailisto |
| |
|
| | | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 12:16 | |
| | Svedove to neprojektovali na sovetske vykovky. |
| |
|
| | | | letadla 8. 6. 2009 / 14:57 | |
| | | |
|
| | | letadla 8. 6. 2009 / 01:21 | |
| | treba je to zase tajnej r.topinka |
| |
|
| | | | letadla 8. 6. 2009 / 12:44 | |
| | Velmi zajímavé,právě na to koukám na Google earth,není to zvrchu tak nápadné jako naše záložní plochy. |
| |
|
| | | | | letadla 8. 6. 2009 / 12:54 | |
| | V jedné vesnici mají dokonce i dva úly,to může být super,když člověku kolem baráku najednou projede Gripen a zmizí za rohem v lese. |
| |
|
| | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 14:48 | |
| | No zkoušel jsem pohledat a zatím nenašel. Když najdu, tak to sem postnu. To byla fakt obyčejná asfaltka v lese, žádná čtyřproudová dálnice s betonovejma stojánkama a benzinpumpou na každym konci |
| |
|
| | | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 18:01 | |
| | Na disku jsem nasel neco takovyho... |
| |
|
| | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 14:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 16:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 16:12 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | letadla 8. 6. 2009 / 23:12 | |
| | krásně nenápadně rozšířená silnicoranvej
na nějakou takovou sedá ten Gripen v tom videu.
Hezký odkazy! |
| |
|
|