Absolutně neřeš jestli ten formát je nebo není podobný BGLC nebo Groundu. Vzhledem k vydání SDK neni problém napsat vlastní konvertor. Na vektorová data bych pak měl následující požadavky:
a) plochy jako lesy, skály, vesnice by měly být budto polygony z definovanymi vertexy nebo by jejich obvod musel byt linie prochazejici jednotlivymi vertexy polygonu
b) silnice, reky, zeleznice jsou proste linie prochazejici danymi body
c) ten format je verejny a existuje k nemu dokumentace nebo jeste lepe textovy
Mam ale jeste dalsi dotaz v tomhle smeru - pro zaplnovani tehle novych generovanych orto autogenem - byl by jsi schopny na zaklade tebou vytvorenych bitmap a naslednych prevodu do vektoru udelat soubor, ktery by domky nahradil vektorovymi obdelniky? Mohou byt libovolne narotovane, ale obdelnikovost je nutna, polygon mi nestaci......
jde o pripadnou upravu AUTOAUTOGENu - momentalni zpusob generovani domu je nic moc... |
|