Dakujem, za link. Tieto data su uz v poriadku. Sice musim urobit nove action ale hlavne ze to pojde. Tak nakoniec budu na download zvlast na SK a zvlast na CZ. Skoda len ze na tejto stranke maju mapu rozdelenu na jednotlive bloky (125x125 pix) a v okne pre mapu sa dost tazko triafa na jednotlive casti pri kopirovani cez clipboard do Photoshopackej mriezky. Je to dost pracne z zlozit celu mapu mesta . Ale ked to uz budete mat, potom je to uz len brnkacka... . V tomto sa mi viac pacia data na atlas.sk. Su väcsie (450x350 pix) a pri posuvani sa to posuva presne o pol obrazu. Ide to celkom rychlo. Akonahle budem mat pre Vas CZ-action hotove mozem poslat demo este pred dokoncenim tutorialu. Predpokladam aspon minimalnu gramotnost v Photoshope. V tutoriale to bude samozrejme podrobne popisane aj pre laikov. Zatial Dakujem alls za reakcie. Ahoj
Marcel Pison - palander
PS: Napadla ma este jedna vec. Mozno by sa dalo nieco vymysliet aj na urychlenie tvorby CELLs vektorovou metodou. Kedze pracujem ako grafik pouzivam celkom zaujimave softy. Ak by si dokazal vydolovat vektorove data napriklad z *.ai alebo *.eps alebo napis ktory graficky format by si vedel spracovat. Postupovat by sa dalo podobne. Skusil by som vytvorit cierno-biele masky na jednotlive casti (cesta, rieka, jazero,dedina,les,...) z bitmap a nasledne by sa to dalo vektorizovat napr. v Adobe Strimline. Ten sa da celkom dobre nastavit ci sa maju traceovat linie alebo plochy atd... Takto separatne pripravene data sa daju naimportovat do graf. softu ak je AdobeIlustrator, Macromedia Freehand alebo Corel odkial sa uz da zvolit format na export. Ak by niektory exp. format svojou strukurou pripominal cast BGLC z groundu ktora popisuje tvar vektoru, mozno by vedel nieco vymysliet ako to vyuzit. Ak ta nieco napadne daj vediet. Mozem ti potom pripravit par demo dat podla zelania. |
|