| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737-400 8. 6. 2004 / 16:27 | |
| | Presne tak, G/S musi zachytit i jeden autopilot, a musi byt mozne priblizeni ILS (tzn. vcetne G/S) i na jednoho autopilota. Myslim ze jedine kdy by nemuselo dojit k zachyceni G/S je, kdyz se pripne APP prilis pozde. V postupech je, ze by se mel pripinat kdyz jsme 1 tecku pod G/S.
A jinak s 2. A/P v PMDG.... me se dari autoland na 2 kanaly A/P docela normalne, a autoland na 1 kanal jsem nezkousel, tak netusim co to udela, kazdopadne normalne neni autoland s jednim A/P mozny.
Rikas ze 2. A/P zapnes a presto ti sviti inidikace ze nepracuje? Tim myslis to "Single Channel" (nad EADIckem)??? To totiz sviti do doby nez mas komplet pristavaci configuraci a rychlost max Vref + 20kt (podle FMSky).
Jinak je ale asi jasny ze v 90% stejne sedas manualne, protoze takovy IMC abys musel pouzit autoland zas neni tak casto ) |
| |
| | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 12:36 |
|
| | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 14:46 |
|
| | | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 15:56 |
|
| | | | | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 17:40 |
|
| | | | | | | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 19:12 |
|
|