| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737-400 - autoland na jeden AP? AJS, kde jsi, potrebujeme rozhreseni :-) 9. 6. 2004 / 09:26 | |
| | To ze to umi jsem se docetl v PMDG manualu, ale pisou tam take ze to neni uplne bezpecne.
Hrabal jsem se jeste na smartcocpit a vyhrabal jsem toto:
Druhy AP se zapoji do rizeni 1500ft AGL (to vysvetluje proc PMDH anouncuje tedko single CH a v 1500 teprve prepne na CMD pri autolandu)
Pokud neni do 800ft AGL aktivovan druhy AP, druhy autopilot uz nelze pripojit.
Pokud se nezaarmuje FLARE do 350 ft AGL, oba autopiloti se odpoji.
Stale to ale nedava uspokojivou odpoved na to jestli teda umi nebo ne
Protoze to ze nezobrazi FLARE jeste neznamena ze ho nezaarmoval (totez dela s GA modem kdyz letis na oba AP a oznami zaarmovani FLARE. V ten okamzik zaarmuje GA, ale nezobrazi to).
No sami to asi nevyresime. Chtelo by to nejakeho skutecneho 737 letce (ikdyz pochybuju ze kdy pristaval automaticky na 1 AP).
Ale kdyz se nad tim zamyslim, teoreticky by to jit melo. Ty autopiloti jsou nezavisli a pokud se pouziji dohromady, neni to tak ze by spolu umeli neco lepsiho, umej to same, jen presnejc... |
| |
| | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 12:36 |
|
| | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 14:46 |
|
| | | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 15:56 |
|
| | | | | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 17:40 |
|
| | | | | | | | | | DF737-400 - Tragédie v JZD | 08. 06. 04 v 19:12 |
|
|