oproti texturovaným VTP polygonům přinášejí oba tyhle "foto" postupy možnost nezatěžovat počítač u ploch hustě pokrytých velkým množstvím malých polygonů, ale za cenu, že se pro scenerii musí načíst custom textury.
Palanderův postup přináší určitější výsledky, jasně ohraničené tvary s definovanou texturou. Tím Tvým pokusem s Image Analogies jsem úplně užaslý, že to vůbec funguje! (I když ve Tvých rukách asi funguje všecko...) První výsledky se mi zdají spíš jako umění než jako technický převod... Představuju si to dobře, že kdyby se např.
program na tréningových dvojicích map a fotek naučil tvořit z dalších map pseudofotky, že by např. u protaženého tvaru se směrově vázanou texturou použil u analogického pootočeného tvaru i tu texturu pootočenou?
Kluci setrvejte oba v pokusech, je to zajímavé!
Vláďa Stoje
PS: Pavle díky za link na šikovné stránky České geologické společnosti (já o nich nevěděl, a to jsem z toho oboru!) i za betaverzi Cellu 412-112, zkoušel jsem ho a moc se mi líbí, škoda že to Labe ale nakonec někde musí skončit. |
|