ahoj Filipe,
obrázek summary2 se mi taky líbí, ale víc teoreticky než jako příznivci FS. Kdyby FSko umělo vektorové linie o hodně líp (myslím třeba jako kolejničky s pražcema při velkém přiblížení a podobně), nebylo by tohle umisťování neotočných textur maskama nebo analogiema přes custom textury už tak velkým přínosem, ale když vezmeme pracnost
tvorby vlastních vektorových podkladů nebo obtížnou dostupnost vektorového gisu a nakonec i hrubý způsob jejich dnešního vektorového znázorňování, je tahle možnost převodu rastrové mapy do pseudofotek na velkém území se spoustou objektů zajímavá.
Najdou se jak příznivci co nejvěrnějších generických textur pro landclass tak příznivci jednoduššího vzhledu textury, kde je každá ulička na svém skutečném místě. U velkých neobydlených
oblastí je nakonec každá metoda dobrá, jen mám dojem že u nás se už všichni těší na co nejdetailnější cells z Ground2k a kde to jde i na fototextury na terénu a na hustě umístěných 3D objektech. Doufám že při nočních výpočtech neshořel disk a neztratil se ten Tvůj krásný 3D Motol!
Vláďa Stoje |
|