Hron do mě uhoď, jestli jsem chtěl někoho přesvědčit..
A ono je těch parametrů fakt hodně.. Co jsem se tím vším probíral tak fakt ve většině je lepší C-27J ať na to koukáš jakkoliv.. Teď, z hlavy.. Třeba C-27J má APU, C-295 má zdroj elektřiny z motoru při bloknutej vrtuli.. Spartan má díky motoru o dost lepší parametry při letu na jeden motor.. C-295 má tu možnost sednout plná paliva.. To je fajn věc.. To, že se s C-295 nevyškrábeš přes hory Afghánistánu bych jako problém viděl.. Určitě tam lítat budou.. A nikdy nevíš.. Kdyby se takovýhle věci neřešili tak tam můžou jezdit Karosou..
S tou paletou jsem to myslel tak, že plnou neuveze, ptž jí tam prostě plnou nedáš..
Ono s těma paletama to je složitý.. Do C-295 jich dáš 5.. S tím, že poslední bude na rampě.. Na rampě je normálně umístěnej vozík, kterej má nosnost myslím právě jen dvě nebo tři tuny.. Ten je na manipulaci s paletama.. Upřímně nevím, jak se to do toho letadla skládá.. Jen říkám fakta.. Ale to, že má C-295 malou nosnost podlahy a malej pruřez nákladového prostoru problém je.. Do C-27J dáš ty palety 463L tři plus na rampu jednu menší, ale označení z hlavy nedám..
K tomu LandRoveru.. Jestli jsem dobře hledal, ty co má naše armáda mají rozměry:
délka: 4995 mm, šířka: 2095 mm, výška: 1930 mm.. Pak je tam ještě nahoře nějakej ten granátomet a nebo kulomet.. A teď vařím z vody, ale ty auta by musely stát nějak přes palety, na vejšku by se tam už tím pádem asi nevešly a museli by se demontovávat díly.. Jak rychle a snadno, a jestli vůbec se dá z toho LandRoveru odstratnit ochranej trubkouvej rám netuším..
Mě z toho vychází jen otázka "proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě..?".. A taky mě to celý smrdí.. A v C-295 vidím, jak už tu někdo psal, takový militarizovaný jATRo.. Proto jsem psal ten článek..
|
|