Je to divný, ale mě ten tvůj článek vůbec nepřesvědčil, spíš mě tam pár věcí překvapilo. Vždycky jsem slyšel, že do Casy se prostě "nevejde paleta" a náklad se bude muset překládat. To je trošku rozdíl proti tomu, že se tam nevejde o dvacet čísel na výšku a bude se z ní teda jen muset něco shodit.
"Vybrat, zda je výhodnější jednoduchost na straně C-295M nebo většinou zdvojené systémy v C-27J nechám na vás." Tohle evokuje, že buď lítat se Spartanem nebo padat s Casou.
Potom ty rozpočty,co všechno se nedá v Case vozit kvůli nosnosti podlahy. Pochopil jsem z toho, že Land Rover to uveze, ale potřebuje podložku. To tvrzení, že Casa neuveze paletu, je zjevná blbost ze dvou důvodů. Píšeš, že "...plně naložená paleta 463L váží 4,6 t..." Takže za prvé ne každá paleta je plně naložená co do hmotnosti. A za druhé, pokud se to vztahuje ke hmotnosti celé palety, tak je potřeba myslet na to, že ta paleta nemá půdorys o obsahu 1m2.
V neposlední řadě existuje tisíc dalších možných parametrů, jak bys mohl ty letadla srovnávat. Ať je to cena a dodací podmínky náhradních dílů, nutná doba proškolení personálu, výcvik, prostě téměř cokoli. Netvrdím, že ty tvoje parametry jsou úplně nedůležité, ale říkám že to není tak jednoduché.
A aby bylo jasno, taky by se mi víc líbil Spartan. Je mi prostě sympatičtější. Ale tam moje kvalifikace pro porovnávání zhruba končí. |
|