Člověče, zrovna na UAZa mám velmi špatné vzpomínky. Ale máš pravdu, že to projelo všade, nicméně takových aut existuje mraky, co projedou všade, bez ohledu na spotřebu. Mnohé je dokonce snadné řídit, což skutečně nebyl případ UAZa. "Nejžhavější" vzpomínku mám, jak motor nějak netáhnul a všude děsně smrděl benzin, tak řidič otevřel kapotu a z nezbytným cigárem v ruce zíral na benzinovou mlhu, která se šířila od karburátoru rovnoměrně do motorového prostoru. "Rychle to típni, já to zatím vypnu", zařval jsem. Ovšem je nutno uznat, že značným handicapem toho auta bylo množství dílů záměnných právě s výše diskutovaným Žigulíkem. A protože to bylo auto jež vlastnila většina lampasáků, málokterý UAZ byl kompletní.
Ale takovej Jeep Willies taky projede úplně všechno ač o dvě generace starší, nemluvě o Land Roveru a dalších. Jinak Rusovi bych moc to chvástání nevěřil. Obvykle ty relativně kvalitní výrobky pocházely z licencí, či přímo z kopií, po "vylepšení" zpravidla z důvodu technologické nevyspělosti výrobce jejich vlastnosti kvality klesly. |
|