Aero dostalo zaplaceno za 159, to samozřejmě..
Ale ty 159 nebude nikdo vyvážet z fabriky na náklaďáku.. Teď se ty mašiny musí znovuzprovoznit.. Za to ty peníze..
Když si představím, že ty mašiny stojí v tej novej hale vedle vývoje několik let.. Nevím jaký je ten program konzervace, jak často se ty mašiny kontrolujou.. Když jsem byl naposledy v Aeru, bylo tam ( myslím, že se tam tomu říká "start" ) cca deset 159 v různě rozebranejch a prováděli se na nich nějaké práce.. Jestli to byli armádní v provozu, nebo jestli to byla kontrola uskladněných nevím, osobně se ale kloním k druhé možnosti..
Tak jako tak, podlě mě, dostat do vzduchu mašinu, která několik let nelétala nebude levné.. A dokážu si představit, že těch 65 mil. Kč to vážně stojí.. Rozhodně to bude zahrnovat prodrobné prohlídky a zkoušky které si sama armáda určitě sama udělat nemůže a musí to provádět specialisti z fabriky.. A za to Aero rozhodně kasírovat bude.. |
|