Čistě pro Aero by bylo lepší, kdybychom měli ( a asi už budeme mít ) C-295.. Z toho důvodu, že AČR zadá Aeru "resuscitaci" uskladněných 159 --> 5 x cca 65 mil. Kč = 325 mil Kč + časem, pokud budou ty 159 někde v provozu, peníze za servis nebo náhradní díly..
Ono to ale podle posledních info bude tak, že CASA dostane 3 jednosedadlovky a 2 T1 co má armáda.. --> pro Aero "jen" 3 x cca 65 mil Kč = 180 mil. Kč za znovuzporovoznění.. Jenže.. AČR ty dvě darované T1 nahradí tím, že si nechá udělat 2 nové T1 od Aera a cena za konverzi jedné je cca 11O mil. Kč ( konverze stávajících 4 T1 stála 450 mil. Kč )
Ve výsledku pro Aero 18O + 220 = 400 mil. Kč
To byla možnost C-295..
No a kdybychom měli C-27J tak veškeré příjmy budou jen za výrobu 4 centroplánů navíc..
Bohužel, kolik má Aero za jeden centroplán nevím, mohl bych se poptat ale pochybuju, že dostanu odpověď..
Aero tak jako tak profituje, při druhé možnosti samozřejmě neporovnatelně méně.. Tam jsem se asi nepřesně vyjádřil..
Ono celkově by se dalo o 159 psát dost a dost.. Podle mě je to letadlo dobrý, bohužel předražený ale bohužel díky špatnej politice státu s dost špatnou budoucností.. Škoda.. |
|