FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: C-27J Spartan vs. EADS CASA C-295 Jeden příspěvek | Celý strom
OT: C-27J Spartan vs. EADS CASA C-295   16. 4. 2009 / 20:55
Lukas.wz   
Čistě pro Aero by bylo lepší, kdybychom měli ( a asi už budeme mít ) C-295.. Z toho důvodu, že AČR zadá Aeru "resuscitaci" uskladněných 159 --> 5 x cca 65 mil. Kč = 325 mil Kč + časem, pokud budou ty 159 někde v provozu, peníze za servis nebo náhradní díly..

Ono to ale podle posledních info bude tak, že CASA dostane 3 jednosedadlovky a 2 T1 co má armáda.. --> pro Aero "jen" 3 x cca 65 mil Kč = 180 mil. Kč za znovuzporovoznění.. Jenže.. AČR ty dvě darované T1 nahradí tím, že si nechá udělat 2 nové T1 od Aera a cena za konverzi jedné je cca 11O mil. Kč ( konverze stávajících 4 T1 stála 450 mil. Kč )
Ve výsledku pro Aero 18O + 220 = 400 mil. Kč

To byla možnost C-295..


No a kdybychom měli C-27J tak veškeré příjmy budou jen za výrobu 4 centroplánů navíc..
Bohužel, kolik má Aero za jeden centroplán nevím, mohl bych se poptat ale pochybuju, že dostanu odpověď..

Aero tak jako tak profituje, při druhé možnosti samozřejmě neporovnatelně méně.. Tam jsem se asi nepřesně vyjádřil..



Ono celkově by se dalo o 159 psát dost a dost.. Podle mě je to letadlo dobrý, bohužel předražený ale bohužel díky špatnej politice státu s dost špatnou budoucností.. Škoda..
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ