| | PMDG 737 6. 4. 2009 / 12:20 | |
| | Nejsem odborník, ale pro čerpání z prostřední nádrže jsou palivové pumpy (na overhead panelu ve fuel části jsou to ty prostředni horní pačky), správně by se mělo čerpání z prostřední nádrže vypnout v době, kdy tam zbývá cca 480L ať to nejde úplně do sucha a z toho vlastně vyplývá priorita nádrží jako takových - nejpreve prostřední, potom krajní.
Hlavní pravidlo pro tankování je MLW maximální hmotnost letadla při přistání. Hodnotu najdeš v manuálu. Letadlo se tankuje a nakládá tak, aby jeho celková hmotnost nebyla při přistání vyšší než MLW (v praxi třeba přistávám s cca 3-4 tuny paliva) |
| |
| | PMDG 737 - Tragédie v JZD | 06. 04. 09 v 12:17 |
|
| | | | PMDG 737 - Teflon_490 | 06. 04. 09 v 13:33 |
|
|