FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 8. 1. 2025, svátek má Čestmír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737   6. 4. 2009 / 11:54
Swop
Ahoj,

Vim ze PMDG podle vas enni dokonaly simulator atd, ale jsem zacatecnik tak pro me nauceni je pomerne dostacujici. Rad bych se zeptal jak u PMDG potazmo u opravdoveho boeingu funguje cerpani paliva z nadrzi. Stale mi to cerpa pouze z centralni nadrze. A jake jsou zvyky pri tankovani? Tankuje se hlavne do centralni? Kdyz se leti kratka trasa, nechava se v kridlech nejake predepsane minimum? Diky
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 12:17
Tragédie v JRD
zjednodusene - nejdrive se tankuje do kridel, a co se nevejde do kridel, tak se dava do centralu, s tim, ze se to spotrebovava v opacnem poradi - nejdrive z centralu, a pak z kridel.
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 12:19
Swop
diky, Takze pokud mi na let staci palivo pouze z kridel tak netankuju vubec do centralu? A u PMDG mit o bude automaticky cerpat rovnou z kridel?
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:20
Luděk Ch.
Přesně tak, pokud to vyjde, tak nejdříve pouze do křídel. Teprve když potřebuješ víc, tankuje se i do centrální nádrže. Je to z důvodu namáhání kontrukce, protože palivo v křídlech nezvyšuje hmotnost trupu a křídla jsou tak za letu mnohem méně namáhána. Jinak PMDG simuluje to nejdůležitější co je potřeba velmi dobře, takže není potřeba mít pocit, že je to nějak ořezané. K čemu simulátor, který by simuloval i splachování záchodů, když se bude blbě chovat autopilot za letu A takových je bohužel dost.
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 12:20
Kubikula   
Nejsem odborník, ale pro čerpání z prostřední nádrže jsou palivové pumpy (na overhead panelu ve fuel části jsou to ty prostředni horní pačky), správně by se mělo čerpání z prostřední nádrže vypnout v době, kdy tam zbývá cca 480L ať to nejde úplně do sucha a z toho vlastně vyplývá priorita nádrží jako takových - nejpreve prostřední, potom krajní.
Hlavní pravidlo pro tankování je MLW maximální hmotnost letadla při přistání. Hodnotu najdeš v manuálu. Letadlo se tankuje a nakládá tak, aby jeho celková hmotnost nebyla při přistání vyšší než MLW (v praxi třeba přistávám s cca 3-4 tuny paliva)
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:08
Jandik   
Pohledej zde na foru, je tu odkaz na úžasnou utilitku k PMDG Fuel Loader, dáš si tam v jaký hladině poletíš jak daleko, plus nějaký reservni palivo a dáš load a máš ho v pmdg.pak se nemusíš starat odkud ti to a kam ti to načerpá. V případě, že včas nevypneš pumpy z centru a vytáhneš jí do sucha, napíše se ti hláška Fuel na display. Pak je potřeba páčky přepnout abys nestrhl pumpy.
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:10
Jandik   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=112938&lan=0

tady je odkaz na plánovač.
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:21
Luděk Ch.
Ono stačí podívat se přímo na web PMDG, mají ke stažení vlastní výborný plánovač paliva
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:21
Swop
Jasny, no tak ja neumim ovladat zrejme ty pumpy, dival jsems se na videa preflight pro pmdg atd. a zapinal jsem to vzdy podle toho, vypnutim tech pump na central se automaticky cerpa z kridel? Protoze ja mam zapnute vsechno tak asi nechapu jak ty kruhy a cerpadla fungujou.
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:33
Teflon_490   
Ano, central se cerpa jen tehdy, jedou-li pumpy, z kridel to jde i bez pump, ale zaply sou po celou dobu letu.
 

PMDG 737   6. 4. 2009 / 13:35
Swop
Vsem moc dekuju za cenne rady, jdu se podivat co presne jake ty pumpy znamenaji.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ