FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 13. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Je uz nejaky info o FS2006 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je uz nejaky info o FS2006 - engine   16. 5. 2004 / 18:14Jirka S.
Srovnáváš nesrovnatelné. První rozdíl je, jak už zmínil Luděk, že ke konzole většinou uživatel připojí TV než monitor. Podstatnější věcí je ale to, že konzolová hra je určena por jeden konkrétní HW. Vývojář přesně zná HW konzole a její možnosti a hru pak tvoří konzoli přímo "na tělo" a může tak maximálně využít její výkon. Konzoli nemůže uživatel upgradovat, každý má k dispozici stejný HW a hra běží všude stejně dobře.
PC je skládačka nejrůznějšího HW a SW a nikdo nemůže dopředu znát všechny možné kombinace uživatelů. Každý používá jinou základní desku, jiné CPU, jinou grafiku, různě rychlé paměti, jinou zvukovku, někdo ještě používá Win98, jiný má WinXP, někdo to bude chtít spustit na Win2000. Ne každý používá na stejný HW stejné ovladače jako ostatní, což celou věc ještě komplikuje.
Když se hra testuje na grafice od nVidie, ukáže se, že na ATInách jsou někde problémy, když se hra udělá dle možností karet od ATI, jsou problémy na nVidii. Když hra využívá DX8, nevyužije naplno možností nových karet, když běží na DX9, staré karty to neumí.... Upřímně se divím, že je možné pro PC udělat hru, která běží relativně dobře většině uživatelů PC )
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ